15. децембар 2017.

Венера 7

На данашњи дан 1970. године Венера 7  је успешно слетела на планету по којој је добила име

Клавир међу најбољим иновацијама

Хибридни клавир произведен у оквиру пројекта Квантна музика изабран је међу шест финалиста за избор најбоље технолошке иновације у Србији у 2017. години

открића

Зашто је немогуће победити старење?

Истраживачи са Универзитета у Аризони математички су показали да је немогуће у исто време зауставити и такозване троме ћелије и ћелије рака

ИТ курс за девојчице

Током курса IT Girls, који се одржава од 1. до 5. фебруара у организацији Рачунарске гимназије, Центров Хипатија тим ће одржати радионице

феномени

Где су сви?

Фермијев парадокс остаје нерешен 67 година, иако је велики број, често научнофантастичних покушаја да се одговори на ово питање

открића

Потрага за прашинастим галаксијама

Међународни тим истраживача недавно је представио нов метод за откривање галактичких објеката препуних вреле прашине

Открића

Да ли је Јети био медвед?

Крајем новембра објављени су резултати истраживања генома митског снежног човека који би могли довести до закључка да је Јети заправо био медвед