Истражите...

<<< РУБРИКЕ

<<< АУТОРИ

<<< Насловна страна

Отворен 10. јубиларни Мај месец математике

Програмом у Народном позоришту у Београду синоћ је отворена јубиларна 10. манифестација Мај месец математике – М3, која се одвија на неколико локација у Београду до краја месеца

10. јубиларни Мај месец математике

Центар за промоцију науке у сарадњи са Математичким институтом САНУ ове године слави јубилеј – десетогодишњицу највеће националне научнопопуларне манифестације Мај месец математике – М3.

Елементи 24

У продаји је нови, 24. број часописа Елементи!

Jaвни позив 2021.

Центар за промоцију науке, као и сваке године, расписује Јавни позив за пријављивање пројеката промоције и популаризације науке који ће добити финансијску подршку у 2021. години. Рок за пријаве је 29. април.

Завршен зимски виртуелни ДНК

Током фебруара, сваког викенда деца су заједно са научницима откривала тајне свемира на зимском Дечјем научном кампу

У Центру

Микрогалерија, улични изложбени простор у центру града

Излог Центра за промоцију науке, у Краља Петра 46, претворен је у галерију чији су програми и садржаји видљиви свим случајним и намерним пролазницима београдског Дорћола, а током марта и априла, у Микрогалерији можете видети интерактивну поставку „Нестајање врста“

У центру

Одржана промоција књиге „Ванземаљски језици“

У среду, 3. фебруара, одржана је онлајн промоција новог издања Центра за промоцију науке Ванземаљски језици

У центру

Разговор о књизи „Ванземаљски језици“

У среду, 3. фебруара, са почетком у 19 часова, одржаће се онлајн промоција новог издања Центра за промоцију науке. Разговор о књизи „Ванземаљски језици“ можете пратити уживо на Youtube каналу ЦПН-а

Ванземаљски језици – ново издање ЦПН-а

Уколико пошаљемо поруку у свемир, да ли ће је ванземаљска бића примити? Хоће ли је разумети? Ванземаљски језици откривају како су филозофија, лингвистика, математика, наука и уметност утицале на креирање међузвезданих порука

Зимски Дечји научни камп 2021 – Мисија Свемир

Дечји научни камп је спреман за нове виртуелне сусрете! Као и претходних година, спремили смо научна дружења, учења, игре и идеје које ћемо делити са децом на нашем онлајн кампу, упркос ванредним условима који су нам изменили свакодневицу.

Интервју

Маказе које ће променити свет

Ексклузивно за Елементе: Разговор са Емануел Шарпентје и Џенифер Дудна, добитницама Нобелове награде из области хемије за 2020. годину

Календар за 2021. годину: биодиверзитет у Србији

Преузмите дигитални календар за 2021. годину у коме представљамо разноврсност биодиверзитета у Србији и потребу да о њој бринемо и да је очувамо. Срећна Нова година!

Елементи 23

Из штампе је изашло ново, зимско издање часописа Елементи!

У центру