24. јун 2017.

Саѕвежђе Пегаз

За осам звезда у сазвежђу Пегаз детектоване су екстрасоларне планете

у центру

Оживљавање изумрлих врста

У уторак, 27. јуна, у Научном клубу у Београду одржава се EDGE разговор о могућностима (и опасностима) оживљавања изумрлих врста уз помоћ нових технологија

Феномени

Алгоритам гуштерове коже

Истражујући кожу гуштера научници са Универзитета у Женеви установили су везу између математичког рада Алана Тјуринга и творца ћелијских аутомата Џона фон Нојмана

Радио елементи

Легендаријум

У четвртак, 22. јуна у 14 часова гост емисије Радио Елементи је Борис Клобучар који ће говорити о фантастичним световима рубрике Легендаријум

Научни камион

Међународни пројекти у Научном камиону

У среду, 21. јуна, у оквиру гостовања Научног камиона у Кикинди одржавају се презентације европских пројеката Scientix и Hypatia

открића

Стотине нових планета

НАСА је објавила нови каталог планета које је открио телескоп Кеплер, у којем се од 219 нових планета-кандидата налази и 10 потенцијално земљоликих планета

научни круг

Предавање Софије Стефановић у Винчи

Прва добитница ERC гранта у Србији др Софија Стефановић у петак 23. јуна одржаће предавање на археолошком налазишту Винчa. Пријаве су у току

времеплов

Лајбницов рођендан

У среду, 21. јуна, у Научном клубу у Београду одржаће се предавање посвећено Готфриду Вилхелму Лајбницу

Интервју

Математика у шпилу карта

(ВИДЕО) Колм Малкахаи, ирски математичар, академик, писац и мађионичар аматер током Маја месеца математике представио је домаћој публици део својих трикова са картама