Аеросонар на изложби BeoAir у Лос Анђелесу

У петак, 26. фебруара, биће отворена изложба BeoAir у виртуелном простору на којој ће бити представљена просторно-звучна инсталација Аеросонар. Изложбу организује галерија Studio 106L.A. под покровитељством Центра за науку и уметност (UCLA) из Лос Анђелеса, са циљем подизања свести о загађењу ваздуха у Србији. Изложби ће претходити панелдискусија, где ће научници и уметници разговарати о загађењу ваздуха, као и решењима за сузбијање овог проблема.

Радио Елементи

Радио Елементи о урбанизму, ванземаљским језицима и свемирским мисијама

Фебруарско издање емисије Радио Елементи бави се темом укључивања грађана у урбано планирање, али и ванпланетарним темама као што су истраживања свемира на Дечјем научном кампу и издање „Ванземаљски језици“

Открића

Два милиона година стар – људски палац!

Све дoнедавно, ова информација била је далеко од људи, али и истраживача. А онда је студија међународног тима научника дошла до одговора

У центру

Одржана промоција књиге „Ванземаљски језици“

У среду, 3. фебруара, одржана је онлајн промоција новог издања Центра за промоцију науке Ванземаљски језици

Научни круг

Такмичење за награде Светске организације за интелектуалну својину (WIPO)

Рок за пријаве за такмичење Светске организације за интелектуалну својину је 29. март, а такмичење се организује како би се промовисао значај заштите интелектуалне својине за развој економије и друштва.

У центру

Разговор о књизи „Ванземаљски језици“

У среду, 3. фебруара, са почетком у 19 часова, одржаће се онлајн промоција новог издања Центра за промоцију науке. Разговор о књизи „Ванземаљски језици“ можете пратити уживо на Youtube каналу ЦПН-а

Ванземаљски језици – ново издање ЦПН-а

Уколико пошаљемо поруку у свемир, да ли ће је ванземаљска бића примити? Хоће ли је разумети? Ванземаљски језици откривају како су филозофија, лингвистика, математика, наука и уметност утицале на креирање међузвезданих порука

Открића

Како „програмирати“ живе бактерије да чувају податке

Истраживачи су смислили начин за електронско уписивање података у ДНК живих бактерија – а многи верују да ова опција складиштења информација неће ускоро застарети

У Центру

Зимски Дечји научни камп 2021 – Мисија Свемир

Дечји научни камп је спреман за нове виртуелне сусрете! Као и претходних година, спремили смо научна дружења, учења, игре и идеје које ћемо делити са децом на нашем онлајн кампу, упркос ванредним условима који су нам изменили свакодневицу.

Открића