УЖИВО: Трибина о актуелној, али контроверзној теми физичког кажњавања деце

У штампи, на телевизијама и интернету води се дебата о томе да ли треба физички кажњавати децу. Мада је такав облик васпитања супротан цивилизацијским дометима и већ дуго противзаконит у Републици Србији, појавиле су се информације како постоје “научне теорије и методе васпитавања” које подстичу физичко кажњавање у породици.

Реагујући на ово, више од 110 угледних психолога и педагога потписало је саопштење против ширења таквих обмањујућих вести, посебно се осврћући на популарне наступе лекара и психотерапеута Зорана Миливојевића, који је родитељима саветовао да је примена силе у васпитању оправдана.

Како би се о овој значајној друштвеној теми разговарало пред публиком, а да се притом на прави начин чује и глас науке, Центар за промоцију науке је организовао посебну ЦПН трибину „Зашто не треба тући децу“ на коју су позвани психолози и педагози из Лабораторије за експерименталну психологију, са Учитељског факултета, Института за педагошка истраживања и из Јединице за превенцију насиља.

Трибина се одржава у уторак, у 18 часова, у Научном клубу ЦПН-а. Улаз је слободан.

Више о овој теми можете сазнати и на Елементаријуму, у водичу за родитеље Елизабет Гершоф.

ЦПН ТРИБИНА

„ЗАШТО НЕ ТРЕБА ТУЋИ ДЕЦУ“

Научни клуб Центра за промоциjу науке (Кнез Михаилова 5, 2. спрат)

Уторак, 16. децембар, у 18 часова

Учесници:

• др Невена Буђевац, психолог, члан Лабораториjе за експерименталну психологиjу Филозофског факултета и доцент на Учитељском факултету Универзитета у Београду
  • др Нада Половина, виши научни сарадник на Институту за педагошка истраживања
  • Биљана Лајовић, психолог, координатор Јединице за превенцију насиља при Министарству просвете, науке и технолошког развоја

Модератор:

• Слободан Бубњевић, ЦПН

Одакле долазе гравитациони таласи?
Личне звездане мапе