Сва места у свим терминима за Дечји научни клуб попуњена су до краја августа 2014!

Већ другу годину заредом, ЦПН организује летње активности за најмлађе љубитеље науке.

Почев од Дана науке, 10. јула, ученици ће имати прилику да читав распуст проведу у друштву науке. Ове године, ДНК се организује у две посебне целине.

Прва се одржава током летњих месеци, као дневни програм у Београду који се назива Дечји научни клуб, а друга целина је вишедневни Дечји научни камп у Виминацијуму.

Дечји научни клуб 2014.

Идеја научног клуба је да се деца у друштву вршњака, на занимљив и интерактиван начин упознају са биологијом, физикoм, хемијoм, астрономијoм, математикoм, психологијом и другим наукама.

Полазници овогодишњег Дечјег научног клуба ће искусити мноштво забавних садржаја и лично се укључити у активности које води стручни тим. Важан елемент научних клубова је и дружење са вршњацима сличних интересовања.

Програм Дечјег научног клуба одржава се у Научном клубу ЦПН-а, у самом центру Београда, у простору идеалном за боравак деце и спровођење научнопопуларних активности.

Активности су организоване сваког четвртка и петка, од 9.00 до 14.00 часова, у периоду од 10. јула до 29. августа.

У Клубу могу учествовати деца старости између 7 и 12 година. Све активности су прилагођене овом узрасту.

Истражите више о Дечјем научном клубу 2014.

ЦЕНЕ УЛАЗНИЦА

• Дневна улазница за Дечји научни клуб: 500,00 динара

Дечји научни камп 2014.

Центар за промоцију науке ће, као и 2013. године, овог лета поново омогућити малишанима да се укључе и у Дечји научни камп у Виминацијуму.

Дечји научни кампови су места на којима, кроз пажљиво осмишљене и забавне програме, деца развијају научни поглед на свет, радозналост, креативност и тимски дух. У друштвима заснованим на знању дечји научни кампови представљају важну карику у изградњи научно писмене омладине.

Као што ће Дечjи научни клуб дати прилику малишанима да током дневног програма упознају науку на наjзанимљивиjи начин, тако ће им Дечjи научни камп омогућити да проведу викенд испуњен науком, и то на наjчувениjем археолошком налазишту у Србиjи.

Дневни програм кампа се састоjи од научних радионица, обиласка археолошких локалитета и учествовању у археолошком ископавању, као и од друштвених активности. Током вечери, уколико небо буде ведро, организује се астрономски програм са телескопским посматрањима ноћног неба.

О деци у кампу бригу воде стручни едукатори са дугогодишњим искуством, стручњаци за више научних области, као и васпитачи.

Током дводневног програма, полазници су смештени у самом комплексу Виминациjума.

Камп ће ове године бити одржан у термину

1. од 12. до 13. jула

Цена овогодишњег Дечјег научног кампа, која покрива трошкове, износи само 5000 РСД по детету.

Истражите више о Дечјем научном кампу 2014.

Контактирајте нас!