Научна истраживања не раде се само у институтима, истраживачким центрима и на факултетима. Делове, као и целокупна научна истраживања могу спровести школе и вртићи у Научном клубу Центра за промоцију науке (Краља Петра 46, Београд).

Данас не бисмо могли да замислимо свакодневни живот без неких открића чувених микробиолога, као што су ферментација, вакцине, пеницилин, микроскоп, па и многа друга. Током фебруара ћемо се упознати са славним микробиолозима, њиховим открићима, као и са разним методама које се данас у лабораторијама користе. На интернету можете да прочитате различите занимљивости о најситнијим организмима на Земљи и да са спремним питањима дођете на наше радионице!

Као и до сада, пријава за школске радионице је неопходна, и може бити само групна (за групе од 10 и више деце). Пријава, али и детаљније информације о радионицама, налазе се на овом ЛИНКУ.

Уколико из било ког разлога морате да откажете пријаву, молимо вас да обавештење о томе пошаљете на и-мејл nk@cpn.rs.

Поред наших радионица, посетиоци Научног клуба имаће прилику да се сретну и са микробиолошком изложбом, коју су осмислили и креирали ученици Прве крагујевачке гимназије.