Naučna istraživanja ne rade se samo u institutima, istraživačkim centrima i na fakultetima. Delove, kao i celokupna naučna istraživanja mogu sprovesti škole i vrtići u Naučnom klubu Centra za promociju nauke (Kralja Petra 46, Beograd).

Danas ne bismo mogli da zamislimo svakodnevni život bez nekih otkrića čuvenih mikrobiologa, kao što su fermentacija, vakcine, penicilin, mikroskop, pa i mnoga druga. Tokom februara ćemo se upoznati sa slavnim mikrobiolozima, njihovim otkrićima, kao i sa raznim metodama koje se danas u laboratorijama koriste. Na internetu možete da pročitate različite zanimljivosti o najsitnijim organizmima na Zemlji i da sa spremnim pitanjima dođete na naše radionice!

Kao i do sada, prijava za školske radionice je neophodna, i može biti samo grupna (za grupe od 10 i više dece). Prijava, ali i detaljnije informacije o radionicama, nalaze se na ovom LINKU.

Ukoliko iz bilo kog razloga morate da otkažete prijavu, molimo vas da obaveštenje o tome pošaljete na i-mejl nk@cpn.rs.

Pored naših radionica, posetioci Naučnog kluba imaće priliku da se sretnu i sa mikrobiološkom izložbom, koju su osmislili i kreirali učenici Prve kragujevačke gimnazije.