У сусрет осмој Ноћи истраживача, Научни камион Центра за промоцију науке од 4. до 8. септембра у Смедереву

У сусрет осмој Ноћи истраживача, Научни камион као путујућа лабораторија и простор за радионице, изложбе и предавања, дочекује све заинтересоване посетиоце у Смедереву од 4. до 8. септембра.

У Научном камиону припремљен је богат програм интерактивног типа, без обзира на узраст и предзнање. Манифестација Ноћ истраживача се ове године одржава 29. септембра у 7 градова Србије.

Ноћ истраживача, кроз пројект ReFocuS, координише и води тим из Института за биолошка истраживања ”Синиша Станковић”, а у пројекту учествују Центар за промоцију науке, Београд, Природно математички факултет, Ниш, Завод за  заштиту споменика културе, Крагујевац и као партнер, Регионални центар за професионални развој запослених у образовању Смедерево.

Идеја Ноћи истраживача је демистификација науке и приближавање научних концепата и начина размишљања ширем делу популације, као и упознавање са истраживачима и њиховим радом.

Начни камион биће постављен испред Регионалног центра, зграда „Монопола“, Горанска бб.

Истражите више о гостовању Научног камиона у Смедереву.