Дечји научни клуб поново ради од 8. до 18. јануара и окупља младе љубитеље науке. Придружите нам се током зимског распуста

Истражите више на страници Дечјег научног клуба.

Након сјајног дружења током летње сезоне Дечјег научног клуба, ЦПН наставља овај програм за најмлађе школарце и током зимског распуста. Као и до сада, деца узраста од 7 до 12 година ће моћи да учествују у разноврсним интерактивним научним радионицама, и своје време током распуста проведу са вршњацима сличних интересовања.

ДНК ће бити отворен сваког дана од 8. до 18. јануара од 9 до 14 часова. Ове сезоне, током једанаест дана колико траје ДНК програм, полазници ће се упознати са лепотама биологије, хемије, тајнама астрономије и математике. Идеја Дечјег научног клуба остаје иста, али су програм, односно радионице потпуно нове.

Полазници ДНК свакога дана учествују у три научне радионице као и у друштвеним активностима са научним демонстраторима Центра за промоцију науке. Заједно са вршњацима ће јести ужину, дружити се, а на крају дана сви ће добити ДНК дипломе.

Полазници ће током зимског распуста испитати границе мозга кроз радионице из психологије, путоваће историјом и правити чудновате експерименте из физике, али и многих других наука. Све радионице су осмишљене тако да младе подстакну на креативно размишљање, распламсају радозналост и пробуде жељу за сазнањем.

Број места у Дечјем научном клубу је ограничен, тако да је места неопходно унапред резервисати, а резервације су отворене од 16. децембра.

За учествовање у ДНК потребно је да родитељи/старатељи, на основу распореда радионица и интересовања детета, одаберу један или више дана којима ће дете учествовати у програму ДНК. Цена улазнице за једног полазника током једнодневног програма је 650 динара.

Пријавите се!

Распоред радионица, формулар за пријављивање и све додатне информације прочитајте на страници Дечјег научног клуба.

Одакле долазе гравитациони таласи?
Личне звездане мапе