ЦПН трибина „Да ли смо сами у свемиру?“, у среду, 15. априла, у 19 часова, у Радио кафеу у Новом Саду

У оквиру акциjе „ЦПН кроз Србиjу“, попут мобилног планетаријума и путујућих радиоинца, и трибински програм Центра за промоциjу науке гостуjе у неколико градова током априла 2015, а jедан од њих jе и Нови Сад.

ЦПН трибина „Да ли смо сами у свемиру?“ одржава се у среду, 15. априла, у 19 часова, у Радио кафеу у Новом Саду, у Улици Светозара Милетића 45. Реч је о још једној у низу ЦПН трибина на актуелне и занимљиве теме.

Трибина ће окупити београдске и новосадске астрофизичаре, Милана Ћирковића и Тијану Продановић, као и представника невладине организације НЛО Србија Мирослава Костића.

Разговор је подстакнут новим и узбудљивим радио-сигналима из далеког свемира, а посебан акценат током трибине ће бити стављен на радио-астрономиjу и SETI пројекат, али и на астробиологију.

Говорници ће разговарати и о чувеном Фермиjевом парадоксу коjи поставља питање о присуству ванземаљске интелигенциjе у свемиру, као и проблемима савремене науке да се ухвати у коштац са оваким проценама.

Истражите више о акцији „ЦПН кроз Србију“ која ће трајати читавог априла, а укључује више од десет градова наше земље и региона.

ЦПН ТРИБИНЕ

Да ли смо сами у свемиру?

Среда, 15. април, 19 часова

Радио кафе, Нови Сад

Учесници:

• др Тиjана Продановић, астрофизичарка, Природно-математички факултет, Универзитет у Новом Саду
  • др Милан Ћирковић, астрофизичар, Астрономска опсерваториjа, Београд
  • Мирослав Костић, Удружење грађана НЛО Србиjа

Модератор:

• Слободан Бубњевић, уредник Комуникација ЦПН-а

ЦПН трибина о срећи
Како ефикасно уништити Земљу?