CPN tribina „Da li smo sami u svemiru?“, u sredu, 15. aprila, u 19 časova, u Radio kafeu u Novom Sadu

U okviru akcije „CPN kroz Srbiju“, poput mobilnog planetarijuma i putujućih radioinca, i tribinski program Centra za promociju nauke gostuje u nekoliko gradova tokom aprila 2015, a jedan od njih je i Novi Sad.

CPN tribina „Da li smo sami u svemiru?“ održava se u sredu, 15. aprila, u 19 časova, u Radio kafeu u Novom Sadu, u Ulici Svetozara Miletića 45. Reč je o još jednoj u nizu CPN tribina na aktuelne i zanimljive teme.

Tribina će okupiti beogradske i novosadske astrofizičare, Milana Ćirkovića i Tijanu Prodanović, kao i predstavnika nevladine organizacije NLO Srbija Miroslava Kostića.

Razgovor je podstaknut novim i uzbudljivim radio-signalima iz dalekog svemira, a poseban akcenat tokom tribine će biti stavljen na radio-astronomiju i SETI projekat, ali i na astrobiologiju.

Govornici će razgovarati i o čuvenom Fermijevom paradoksu koji postavlja pitanje o prisustvu vanzemaljske inteligencije u svemiru, kao i problemima savremene nauke da se uhvati u koštac sa ovakim procenama.

Istražite više o akciji „CPN kroz Srbiju“ koja će trajati čitavog aprila, a uključuje više od deset gradova naše zemlje i regiona.

CPN TRIBINE

Da li smo sami u svemiru?

Sreda, 15. april, 19 časova

Radio kafe, Novi Sad

Učesnici:

• dr Tijana Prodanović, astrofizičarka, Prirodno-matematički fakultet, Univerzitet u Novom Sadu
  • dr Milan Ćirković, astrofizičar, Astronomska opservatorija, Beograd
  • Miroslav Kostić, Udruženje građana NLO Srbija

Moderator:

• Slobodan Bubnjević, urednik Komunikacija CPN-a

CPN tribina o sreći
Kako efikasno uništiti Zemlju?