Од новембра, Радио Елементи ће у неколико наредних емисија угостити научнице са занимљивим истраживачким каријерама. Циљ овог темата је да се шира публика упозна са научницама из наше земље, њиховим радом и резултатима у научним областима којима се баве.

Ко су жене у науци код нас? Са каквим изазовима се суочавају током своје каријере? Шта би саветовале девојкaма које тек одлучују да крену путем научне каријере? У првом темату о женама о науци, наша прва гошћа је др Анђелка Исаковић, доценткиња Медицинског факултета Универзитета у Београду. Анђелка се бави научним истраживањима у области канцера.

Ове године расписан је први тематски Отворени позив Микрогалерије, Поглед у антропоцен. У четвртак, 2. децембра, ауторски тим, кога чине Мато Лагатор и Михаела Пуц, званично ће отворити и приказати поставку у Микрогалерији. Тим поводо, у госте долази др Мато Лагатор,  доцент и предавач на Факултету за биологију, медицину и здравље Универзитета у Манчестеру. Са Матом разговарамо о поставци у Микрогалерији, али и о његовој богатој научној каријери.

Радио Елементи се емитују сваког последњег уторка у месецу, у 18 часова, на РадиоАпарату, а све досадашње емисије могу се слушати на овом линку.

Емисију припремају и воде: Петар Лаушевић, Марјана Бркић, Ивана Смоловић и Љиљана Илић.