Od novembra, Radio Elementi će u nekoliko narednih emisija ugostiti naučnice sa zanimljivim istraživačkim karijerama. Cilj ovog temata je da se šira publika upozna sa naučnicama iz naše zemlje, njihovim radom i rezultatima u naučnim oblastima kojima se bave.

Ko su žene u nauci kod nas? Sa kakvim izazovima se suočavaju tokom svoje karijere? Šta bi savetovale devojkama koje tek odlučuju da krenu putem naučne karijere? U prvom tematu o ženama o nauci, naša prva gošća je dr Anđelka Isaković, docentkinja Medicinskog fakulteta Univerziteta u Beogradu. Anđelka se bavi naučnim istraživanjima u oblasti kancera.

Ove godine raspisan je prvi tematski Otvoreni poziv Mikrogalerije, Pogled u antropocen. U četvrtak, 2. decembra, autorski tim, koga čine Mato Lagator i Mihaela Puc, zvanično će otvoriti i prikazati postavku u Mikrogaleriji. Tim povodo, u goste dolazi dr Mato Lagator,  docent i predavač na Fakultetu za biologiju, medicinu i zdravlje Univerziteta u Mančesteru. Sa Matom razgovaramo o postavci u Mikrogaleriji, ali i o njegovoj bogatoj naučnoj karijeri.

Radio Elementi se emituju svakog poslednjeg utorka u mesecu, u 18 časova, na RadioAparatu, a sve dosadašnje emisije mogu se slušati na ovom linku.

Emisiju pripremaju i vode: Petar Laušević, Marjana Brkić, Ivana Smolović i Ljiljana Ilić.