Радио Елементи

Радио Елементи о урбанизму, ванземаљским језицима и свемирским мисијама

Фебруарско издање емисије Радио Елементи бави се темом укључивања грађана у урбано планирање, али и ванпланетарним темама као што су истраживања свемира на Дечјем научном кампу и издање „Ванземаљски језици“

У уторак, 23. фебруара, у 18 часова, на интернет радио-станици Радиоапарат (radioaparat.com), емитујемо ново издање емисије Радио Елементи.

У овој емисији, др Марјана Бркић разговара са проф. др Маријом Маруном, доц. др Данијелом Миловановић, и Љубицом Славковић, оснивачицама платформе за интерактивни урбанизам. Причаћемо о њиховом пројекту Ка колаборативном управљању просторним развојем и покушати да разумемо питање конфликта као саставног дела планског процеса. Једна од главних тема биће важност креирања јавног простора као стуба за развој културе дијалога и дебате.

Петар Лаушевић и у овој емисији представља приче из области преплитања уметности и науке. Његова гошћа је др Маја Максимовић, доценткиња на Одељењу за педагогију и андрагогију Филозофског факултета у Београду, чији тренутни фокус истраживања обухвата испреплетаност образовног, активистичког и уметничког деловања. Маја је једна од ауторки пројекта AI/VI, мобилне игре, посвећеног развоју вештачке интелигенције и њеним улогама у савременом друштву.

Питањем које нас је одувек бескрајно интригирало, да ли смо сами у васиони, бави сe ново издање Центра за промоцију науке „Ванземаљски језици“ научног писца Данијела Оберахуса. О њему ће причати Иван Умељић, уредник Сектора издаваштва и продукције ЦПН-а. Ако живот ван Земље постоји, како бисмо комуницирали са њим?

У емисији ћемо чути разговор и са нашим другарима са Зимског Дечјег научног кампа (ДНК), који проводе дане у свемирској мисији правећи свемирска одела, ракете, телескопе, ровере… и кувајући свемирска јела!

Емисија Радио Елементи емитује се сваког последњег уторка у месецу, а све досадашње емисије могу се слушати на овом линку.

Емисију припремају и воде: Петар Лаушевић, Марјана Бркић, Ивана Смоловић и Љиљана Илић.