Током три дана, колико ће трајати школа у Палерму, биће организоване радионице и предавања које покривају следеће теме: изазови и потенцијал истраживања екстрацелуларне (ванћелијске) РНК, основи трансфера технологије, заштита интелектуалне својине и регулаторни оквири на овом пољу, могућности стицања финансијске подршке, представљање кључних компоненти успешне презентације и практична примена различитих концепата трансфера технологије.

Ко може да аплицира?

Полазници треба да буду ангажовани у званичном истраживачком програму као студенти докторских студија, као научни сарадници и ако су запослени или повезани са институцијом, организацијом или правним субјектом која је јасно повезана са спровођењем истраживања.

Како аплицирати?

Можете аплицирати слањем и-мејла на адресу exRNA-PATH@ed.ac.uk или stefania.raimondo@unipa.it.

Порука коју шаљете треба да садржи ваш CV (детаљни приказ вашег академског образовања, истраживачког искуства, релевантних вештина) и мотивационо писмо (не дуже од 500 речи).

У мотивационом писму наведите зашто желите да похађате школу, нагласите уколико тренутно учествујете у истраживању екстрацелуларне РНК и поделите са нама ваша очекивања од школе.

Рок за пријаву је 3. март 2024. године.

За сва додатна питања, пиштите на: exRNA-PATH@ed.ac.uk

Све пријаве ће прегледати стручна комисија, која ће одабрати 15 кандидата на основу пристиглих апликација. Примељни кандидати ће бити обавештени путем и-мејла, најкасније до краја марта 2024. године.

Више о COST акцији

COST акција ex-RNA-PATH је пионирски подухват у Европи у области истраживања ванћелијске РНК, у коме учествује и Центар за промоцију науке, креирајући мрежу истраживача који испитују механизме комуникације ex-RNA у различитим биолошким системима, са посебним фокусом на интеракције домаћин−патоген.