Сви студенти постдипломских студија и докторанти из хемије, физике, медицине, биологије, биотехнологије, биоинформатике, информационих технологија, биохемије, фармације, инжењерства и сродних области, као и студенти завршних година мастер студија економије и бизниса могу да се пријаве за учешће и представљање Србије на Купу иновација.

Куп иновација ће се ове године одржати од 20. до 26. јула у седишту компаније Merck, у Дармштаду, у Немачкој. Неке од тема којима ће се млади научници посветити су имуно-онкологија, аутоимунитет, технологије проналажења нових лекова, дигитализација и друге.

„Ова иницијатива пружа прилику младим научницима да се афирмишу кроз сарадњу са искусним колегама из Европе и да изграде трајне професионалне везе које доприносе њиховом даљем усавршавању у каријери”, истиче др Марјана Бркић, в.д. директора Центра за промоцију науке.

„Прошле године смо имали три представника, три млада научника из Србије, и желимо да ова иницијатива постане препознатљива у Србији као вредно искуство и као могућност која је сваком младом научнику изузетно важна за даља истраживања, али и развој каријере и лични развој. Компанија Merck посвећена је науци и желимо да све наше ресурсе приближимо и младим научницима у Србији, зато охрабрујемо све младе да се пријаве“, каже Ина Булат, директорка компаније Merck за југоисточну Европу.

Пријаве за летњи камп и такмичење отворене су до 31. јануара, на ЛИНКУ

Одабрани кандидати придружиће се једнонедељном летњем кампу, како би заједно радили у стимулативном окружењу, у ком ће имати прилику да кроз предавања, заједно са својим тимом, унапреде своје идеје до нивоа комплетног пројектног плана. Сви тимови који учествују у конкуренцији су за освајање Купа иновација и награде вредне 20.000 евра. Најбољи пројекти потенцијално ће бити реализовани, а учесницима са најбољим учинком може бити понуђено запослење у компанији Merck.

Све информације о такмичењу потражите ОВДЕ