Центар за промоцију науке изабрао је визуелно решење насловне стране књиге ”Увод у публиковање научних радова”

У јакој конкуренцији за насловну страну књиге ”Увод у публиковање научних радова” победило је решење Монике Ланг. Њена упечатљива визуелизација процеса објављивања научног рада наћи ће се на корицама новог издања Центра за промоцију науке, а припада јој и награда од 15.000 динара.

Чланица издавачке групе ”Турбосутра”, Моника Ланг је независна илустраторка и графичка дизајнерка, као и доцент на Факултету за уметност и и дизајн, где предаје на предмету Графика књиге, издаваштво и илустрација. Завршила је Факултет примењених уметности.

Жири за избор победника чинили су Слободан Јовановић Цоба, један од наших најуспешнијих дизајнера, др Оливер Тошковић, доцент на Одељењу за психологију Филозофског факултета у Београду, и Иван Умељић, руководилац Групе за издаваштво ЦПН.

”Увод у публиковање научних радова” је незаменљив водич кроз комплексан свет рецензија, цитатних листа и алгоритама, часописа, издавача и уредништава. Посебно корисна млађим истраживачима и докторандима, ова књига је пуна савета и објашњења терминологија, издавачких процеса и одлука.

Књигом ”Увод у публиковање научних радова” Центар за промоцију науке наставља едицију ”Научна комуникација”, чија су издања осмишљена као подршка ширењу научних идеја и резултата, како у научним круговима, тако и широј публици. Прво издање едиције била је књига ”Научна комуникација” Пјера Ласла, коју и даље можете купити у одабраним књижарама, или преко Центра за промоцију науке.

Опремљена визуелним решењем Монике Ланг, јасног стила и врло корисног садржаја, књига ”Увод у публиковање научних радова” биће објављена на посебном сајту Центра за промоцију науке, где ће сви заинтересовани моћи слободно да приступе важним саветима у вези са научним публиковањем.

подели