Centar za promociju nauke izabrao je vizuelno rešenje naslovne strane knjige ”Uvod u publikovanje naučnih radova”

U jakoj konkurenciji za naslovnu stranu knjige ”Uvod u publikovanje naučnih radova” pobedilo je rešenje Monike Lang. Njena upečatljiva vizuelizacija procesa objavljivanja naučnog rada naći će se na koricama novog izdanja Centra za promociju nauke, a pripada joj i nagrada od 15.000 dinara.

Članica izdavačke grupe ”Turbosutra”, Monika Lang je nezavisna ilustratorka i grafička dizajnerka, kao i docent na Fakultetu za umetnost i i dizajn, gde predaje na predmetu Grafika knjige, izdavaštvo i ilustracija. Završila je Fakultet primenjenih umetnosti.

Žiri za izbor pobednika činili su Slobodan Jovanović Coba, jedan od naših najuspešnijih dizajnera, dr Oliver Tošković, docent na Odeljenju za psihologiju Filozofskog fakulteta u Beogradu, i Ivan Umeljić, rukovodilac Grupe za izdavaštvo CPN.

”Uvod u publikovanje naučnih radova” je nezamenljiv vodič kroz kompleksan svet recenzija, citatnih lista i algoritama, časopisa, izdavača i uredništava. Posebno korisna mlađim istraživačima i doktorandima, ova knjiga je puna saveta i objašnjenja terminologija, izdavačkih procesa i odluka.

Knjigom ”Uvod u publikovanje naučnih radova” Centar za promociju nauke nastavlja ediciju ”Naučna komunikacija”, čija su izdanja osmišljena kao podrška širenju naučnih ideja i rezultata, kako u naučnim krugovima, tako i široj publici. Prvo izdanje edicije bila je knjiga ”Naučna komunikacija” Pjera Lasla, koju i dalje možete kupiti u odabranim knjižarama, ili preko Centra za promociju nauke.

Opremljena vizuelnim rešenjem Monike Lang, jasnog stila i vrlo korisnog sadržaja, knjiga ”Uvod u publikovanje naučnih radova” biće objavljena na posebnom sajtu Centra za promociju nauke, gde će svi zainteresovani moći slobodno da pristupe važnim savetima u vezi sa naučnim publikovanjem.

podeli