(УЖИВО) Видео пренос из Научног клуба у Београду EDGE разговора о могућностима (и опасностима) оживљавања изумрлих врста

У уторак, 27. јуна, у 19 часова, у Научном клубу Београд у Краља Петра 46, Центар за промоцију науке организује нови EDGE разговор на тему „Оживљавање изумрлих врста“. Учесница је др Јелка Црнобрња Исаиловић, научна саветница на Институту за биолошка истраживања „Синиша Станковић“ и редовна професорка на Природно-математичком факултету у Нишу, а са њом разговара Марија Ђурић, заменица уредника часописа Елементи.

У току разговора одговарамо на питања као што су: На који начин научници покушавају да створе давно изумрлог мамута? Да ли ће једног дана моћи да оживе и диносауруса? Да ли је то пут да човек исправи своје грешке због којих природа већ вековима испашта? Да ли је такав поступак уопште етичан, и које су све његове последице?

EDGE, односно „генерална едукација“, програм је Центра за промоцију науке у којем заједно са еминентним научницима из земље разговарамо о темама за које постоји јавно интересовање и које сматрамо да би требало да постану део опште културе. EDGE разговори се организују у просторијама Научног клуба Београд.

EDGE разговор