Као увод у Ноћ истраживача, која своје десето издање прославља у петак, 27. септембра, Центар за промоцију науке и Мрежа научних клубова широм Србије читаве седмице организују узбудљиве садржаје

Одбројавамо дане до праве посластице, која нас чека у петак: као увод у десету по реду Европску ноћ истраживача, током читаве недеље грађани у 14 научних клубова широм Србије имаће прилику да учествују у богатом научном програму. Експерименти, предавања, радионице, трибине и бројна друга дешавања чекају иза сваког ћошка, све до петка!

Већ у понедељак, у Научном клубу Београд очекује вас радионица Како градимо сутра, коју организује Савет зелене градње. Радионицу ће водити млади чланови Савета зелена градње Србије, а полазнике ће упознати са основним принципима зелене-одрживе градње којима водимо рачуна и нашој животној средини, нашем здрављу и нашој планети.

Кроз промоцију културне разноликости, интеркултуралног дијалога и друштвене кохезије, Центар за промоцију науке ће заједно са Мрежом регионалних центара и центара за стручно усавршавање кренути на пут до научног петка и тиме допринети подизању свести о значају и вредностима културног наслеђа.

У Нишу, већ од понедељка отвара се изложба о академику Михаилу Гавриловићу. Лесковац гради будућност на темељима прошлости и позива вас да кроз креативно макетарство сви заједно обликујемо будућност по нашој мери. У Књажевцу можете један дан бити мали археолози у још увек недовољно истраженом архео-етно парку Равна.

Чачак ће вас одвести на занимљиву страну математике, пробудити ваше вијуге и показати како се математика примењује у свакодневном животу.

Последњи петак у септембру доноси највећу и најмасовнију научну авантуру: Научни клуб Београд отвориће своја врата свим грађанима од 17 до 22 часа. Дођите да доживимо Београд прошлости, садашњости и будућности кроз игру, архитектуру и дизајн! У простору Научног клуба крећемо на замишљено путовање кроз наслеђе Београда.

Ово је делић атмосфере која очекује све посетиоце и учеснике, а за више информација истражите сајт!