U ponedeljak, 17. avgusta, Centar za promociju nauke otvorio je Dečji naučni kamp na Adi Ciganliji

Istražite više o DNK 2015.

Na fudbalskim terenima na Adi Ciganliji, u ponedeljak, 17. avgusta, Centar za promociju nauke otvorio je treći po redu Dečji naučni kamp (DNK). Učenici osnovnih i srednjih škola na ovaj način dobijaju besplatnu priliku da kreativnije provedu letnji raspust. Ovogodišnji DNK otvoren je do 28. avgusta.

Uporedo sa interaktivnim radionicama za učesnike Dečjeg naučnog kampa, svi prisutni posetioci imaće priliku da upoznaju dugo pripremanu infrastrukturu za promociju nauke – Naučni kamion. Reč je o novoj, jedinstvenoj i autentičnoj atrakciji domaće proizvodnje, koja će doneti nauku u sve krajeve Republike Srbije. Nakon probnog rada tokom DNK, Naučni kamion će u oktobru 2015. biti predstavljen javnosti i krenuti na put kroz Srbiju.

Program DNK je ove godine besplatan za sve prijavljene učenike. Prijavljivanje je, međutim, obavezno, jer je broj mesta na kampu ograničen.  Sva mesta na radionicama su bila popunjena u veoma kratkom roku.

DNK je osmišljen tako da se deca u društvu vršnjaka, okružena prirodom, na zanimljiv i interaktivan način upoznaju sa raznim oblastima nauke. Ove godine, program radionica obuhvata širok spektar nauka: arheologiju, medicinu, fiziku, ekologiju, astronomiju, matematiku, lingvistiku, kao i elektroniku i mašinstvo.

Radionice vode naučni demonstratori stručni za datu oblast, a za osmišljavanje društvenih aktivnosti nadležan je psiholog.

Na Dečjem naučnom kampu učestvuju deca uzrasta između 7 i 17 godina, a program je podeljen u tri starosne grupe. Aktivnosti su prilagođene po danima mlađim i starijim osnovcima ili srednjoškolcima. Broj učesnika ograničen je na 30 po danu kako bi se osigurao kvalitet radionica.

Odakle dolaze gravitacioni talasi?
Lične zvezdane mape