У научним клубовима широм Србије обележава се национални Дан науке, 10. јул, кроз разноврсне садржаје

На основу одлуке Владе Републике Србије, Дан науке у Србији се сваке године обележава 10. јула. Ова манифестација везује се за рођендан славног проналазача Николе Тесле. Прву, 2011. годину, Центар је посветио упознавању јавности са младим научницима из Србије, а сваке наредне године иницирао је укључивање великог броја организација. Мрежа научних клубова основана је 2016, и уз подршку Центра на Дан науке спроводи низ активности широм Србије.

Научни клуб РЦ Смедерево за Дан науке 2019. организује две радионице: Психологија – наука о души, прилагођена ученицима од 3. до 6. разреда основне школе, како би овом узрасту приближили научну дисциплину која се бави систематским проучавањем психичког живота (процеса и особина) људи и животиња; друга радионица је Математика око нас, а водиће је Мирјана Кокерић, која ће кроз игру и вежбе ученике упознати са лепотама ове науке.

Научни клуб Ниш ће Дан науке ове године обележити као други део активности Вече астрономије, поезије и музике – под сјајем звезда ове ноћи. Као уводну активност, сви заинтересовани имаће прилику да већ у уторак, 9. јула, од 21 до 23 часа, присуствују посматрању ноћног неба, које организује РЦ Ниш, Астрономско друштво Алфа и Департман за физику Природно-математичког факултета. Телескопи ће бити постављени у тврђави, изнад летње позорнице. На почетку посматрања посетиоци ће моћи да виде Месец, а затим Јупитер и његова четири највећа Галилејева сателита. На крају ће они најупорнији моћи да погледају планету Сатурн и његове прстенове. Посматрање ће трајати до 23 часа и приступ је слободан за све заинтересоване.

Научни клуб Центра за стручно усавршавање Крушевац, поводом националног дана науке представља изложбу „Српски познати научници“. Грађани ће имати прилику да се 10.јула, у периоду од 9 до 15 часова, упознају са радом српских научника на платоу испред Дома синдиката.

Научни клуб Центра за стручно усавршавање у Лесковцу наставља са обележавањем Дана науке уз подршку институција, организација, удружења и појединаца који се баве образовањем, истраживањем и науком. Ове године су се у обележавању овог значајног дана, дана када је рођен један од највећих научника Никола Тесла, придружили и: ПМФ из Ниша, ПУ „Вукица Митровић“ из Лесковца,  Го клуб ПРО ГО из Ниша, Удружење Теслин торањ у Србији, као и велики број наставника и љубитеља науке. Посебну подршку овој манифестацији и ове године дао је Центар за промоцију науке, који је оснивач Научног клуба и прати и подржава његов рад.  Програм ће се одвијати у Центру за стручно усавршавање у образовању, од 18.30 до 21 час.

Научни клуб ЦСУ Шабац, 10. јула представиће пројекат Караван за климу – Сви активни у борби против климатских промена! Као део пројекта биће представљена изложба „Освајање обновљивих извора енергије“, реализована у сарадњи са Француским институтом у Србији и Центром за промоцију науке, са циљем промоције различитих врста обновљиве енергије и њихове примене. Овај пројекат обједињује српске и француске актере у овој области, и нуди прилику за размену мишљења, добре праксе и иновација у оквиру научних дебата које су доступне свима.