Млади илустратори направили су ЦПН календар за 2018. годину, који представља мање познате и познате научнице и научнике и њихове проналаске

Центар за промоцију науке је уз помоћ младих илустратора припремио календар за 2018. годину. Овај календар приказује неке од најважнијих научних проналазака познатих и мање познатих научника из разних периода.

Идеју потеклу из Центра разрадио је тим младих аутора на челу са професорком Јаном Оршолић са Факултета примењене уметности, која је ангажовала дванаест илустраторки и илустратора са ФПУ-а: Сању Стојков, Тању Стевановић, Милицу Мастелицу, Милицу Живановић, Милицу Пантелић, Вању Сеферовић, Данила Трбојевића, Марка Јозовића, Михаила Калабића, Марка Голеа, Вукашина Станчевића и Милоша Јовановића.

Кроз месеце у години, календар ЦПН-а пружа обиље занимљивих информација: о првој жени докторки наука у Европи Софији Коваљевској, о Гаусу, „принцу математичара“, Ксенији Атанасијевић, првој жени која је докторирала на Београдском универзитету, Марији Кири, двострукој добитници Нобелове награде, Томасу Ханту Моргану, оснивачу генетике и многим другим научницама и научницима и њиховим проналасцима.

Календар је израђен уз подршку и координацију агенције Coba & Associates из Београда, а можете га поручити на адреси: http://prodavnica.cpn.rs/