Предавања

Један поглед из Западне Аустралије

У библиотеци Института за биолошка истраживања „Синиша Станковић“, у уторак, 29. јула, гостује Светлана Балтић са Института за плућа Западне Аустралије

У организацији Друштва неуролога Србије (ДНС), у уторак, 29. јула, у 13 часова, у библиотеци Института за биолошка истраживања „Синиша Станковић“, IBISS, одржава се предавање на тему Alternative Splicing in Disease and Therapy.

На предавању ће говорити др Светлана Балтић, шеф Jединице за молекуларну генетику и упале на Институту за плућа Западне Аустралије, LIWA (Lung Institute of Western Australia).

LIWA је једна од водећих истраживачких организација, посвећена борби против болести попут астме, хроничног бронхитиса, емфизема плућа (трајно увећање плућа), бронхиектазије (трајно проширене бронхије плућа), рака плућа и упале плућа.

Како се наводи на сајту овог института, међународно признати научници на LIWA спроводе истраживања ради бољег разумевања и лечења рака плућа.

Др Светлана Балтић је специјалиста на пољу молекуларне генетике упале. Докторирала је на Универзитету Западна Аустралија (UWA) на тему α – synuclein у  дендритима ћелија, а тренутно ради и као истраживач на LIWA.

Њен рад се заснива на молекуларном механизму регулације гена и његовом значају за болести дисајних путева и развоју генетске терапије.