У петак, 25. септембра, у оквиру Ноћи истраживача, ЦПН у Панчеву организује трибину на тему „Зашто је лако поверовати“

Шеста по реду Ноћ истраживача у Србији, одржаће се у петак, 25. септембра, у бројним градовима Србије. Центар за промоцију науке, као један од партнера на пројекту, учествује у организацији манифестације у градовима Војводине уз Универзитет у Новом Саду.

Током Ноћи истраживача, ЦПН ће учествовати у научнопопуларном програму “Y фактор” у Панчеву, у оквиру кога организује трибину „Зашто је лако поверовати“, у 19 часова, у Дому омладине, сала Аполо.

Са разних становишта о псеудонауци, заблудама, људској потреби да се посумња и поверује, као и о томе зашто је лакше веровати у митове, него у научне истине говориће др Милован Шуваков, физичар са Института за физику и помоћник министра за просвету, науку и технолошки развој, др Каја Дамњановић, психолог са Одељења за психологију Филозофског факулета у Београу, Драгољуб Цуцић, физичар и директор Регионалног центра за таленте у Панчеву, и Воја Антонић, писац научнопопуларних тесктова.

Европска Ноћ истраживача, иначе, ове године слави свој десети рођендан. Овај јубилеј дешава се у Међународној години светлости, симболично наглашавајући свој циљ: осветљавање пута за за превазилажње постојећег јаза између научне заједнице и шире јавности.

Као и сваке године, сви садржаји су бесплатни, прилагођени свим узрастима и не захтевају претходно формално образовање. Програм је усмерен на разне научне области, а посетиоци ће бити у прилици да се упознају и са правим научницима.

ЦПН ТРИБИНА

Зашто је лако поверовати?

Дом омладине, Панчево