Novi broj časopisa Elementi sa temom ”Kako donosite odluku” u prodaji od 30. marta

Istražite više na strani www.elementi.rs

Stiže novi, četvrti broj prvog domaćeg ilustrovanog naučnopopularnog časopisa Elementi!  Posle samo nekoliko brojeva, časopis u izdanju Centra za promociju nauke je kvalitetnom ilustracijom, modernim dizajnom, razumljivim, jasnim i uzbudljivim tekstovima, kao i neobičnim temama, okupio krug posvećenih ljubitelja. Za sve njih, u broju koji se iščekuje sa nestrpljenjem, redakcija Elemenata spremila je nova iznenađenja.

Tema broja naslovljena je „Izbori: Kako donosite odluku“ i posvećena izborima i odlučivanju. Polazeći od raznovrsnih naučnih znanja, u okviru ovog temata na 20 strana, osam autora i istraživača objašnjavaju mehanizme donošenja odluka – od evolutivnih prepreka racionalnom odlučivanju, fizike i tehnologije izbora, do dilema teorije igara.

Pored ove teme, u izdanju za proleće 2016. godine, Elementi na 108 strana donose i druge raznovrsne sadržaje. Među njima su aktuelne priče o gravitacionim talasima, naučne reportaže iz Konga i Kolumbije, pregled privatnih svemirskih misija, ali i teme kao što su „Ko upravlja vašim mozgom“, „Koliko robova imate“ i „Da li nam je Bog potreban“.

Uz ideju da se promocija svakog broja organizuje na drugoj lokaciji, novi broj Elemenata biće predstavljen u utorak, 29 marta, u 15 časova, u nedavno otvorenim prostorijama EU info-centra, u Ulici kralja Milana 7, u Beogradu. Na predstavljanju će govoriti Nemanja Đorđević, direktor Centra za promociju nauke, Nikola Zdravković, jedan od autora, i Slobodan Bubnjević, urednik Elemenata.

Samo dan kasnije, 30. marta, u 19 časova, Centar za promociju nauke, u Velikoj sali SKC-a, za širu publiku organizuje CPN tribinu koja je inspirisana temom Elemenata „Kako donosite odluke“. Istražite više o CPN tribini „Kako donosite odluku“.

Elementi izlaze tromosečno i prodaju se na svim kioscima i knjižarama po ceni od 290 dinara. Naslovnu stranu četvrtog broja dizajnirao je poznati beogradski dizajner Slavimir Stojanović. U okviru teme broja, Elementi svim čitaocima poklanjaju Nemogući lavirint (na slici gore).

Promocija novog broja časopisa ELEMENTI