На Сајму књига, у суботу, 27. октобра, у 17 часова, на штанду Центра за промоцију науке биће представљена књига доц. др Невене Буђевац, Психологија образовања за васпитаче
Психологија образовања за васпитаче (издавач: Учитељски факултет Универзитета у Београду, 2018) нуди релевантан избор нових и актуелних сазнања из области психологије образовања, бавећи се кључним темама савременог васпитања и образовања. Захваљујући приступачном и занимљивом начину излагања и јасној фокусираности на децу предшколског узраста, Психологија образовања за васпитаче може бити од користи не само студентима учитељских факултета у Србији и васпитачима који раде у предшколским установама и желе да освеже и унапреде своје знање, већ и свима који се у свом професионалном раду баве децом, па и самим родитељима.
Оно што овом издању даје посебну важност јесте то што уџбеник у области психологије васпитања и образовања деце предшколског узраста није објављен на нашем простору око две деценије. Осим тога, како у својој рецензији Психологије образовања за васпитаче истиче проф. др Биљана Требјешанин, „до сада код нас није објављен уџбенички текст намењен непсихолозима у којем одговарајућа психолошка сазнања нису изложена на академски и недовољно фокусиран начин, већ на начин прилагођен потребама и другим карактеристикама циљних корисника. У том погледу овај рукопис доноси значајну новину“.
Психологија образовања за васпитаче биће представљена на 63. Сајму књига, у суботу, 27. октобра, у 17 часова, на штанду Центра за промоцију науке.
На промоцији ће говорити:
Проф. др Биљана Требјешанин, рецензенткиња књиге, редовни професор Учитељског факултета у Београду у пензији.
Проф. др Петар Пијановић, уредник издања, редовни професор Учитељског факултета у Београду у пензији.
Др Невена Буђевац, ауторка књиге; доцент на Учитељском факултету у Београду.
О ауторки:
Др Невена Буђевац ради као доцент на Учитељском факултету у Београду, где предаје предмете Педагошка психологија, Стратегије успешног учења и Вршњачко насиље у школи. На Учитељском факултету ради од 2008. године. Докторирала је на Филозофском факултету у Београду (2013. год) са темом из области психологије образовања и развојне психологије. Као докторанд је током 2009. и 2010. похађала школу докторских студија Аргуполис у Швајцарској. У више наврата је боравила на универзитетима у Тартуу (Естонија) и Бјену (Швајцарска), где је држала предавања по позиву за студенте мастер и докторских студија и истраживаче. Од 2015. године је помоћник главног уредника часописа European Journal of Psychology of Education (Springer). Активно учествује у више домаћих и међународних пројеката из области образовања.