Придружите нам се и откријте одговоре на нека од питања као што су: Како користити живе ћелије као материјал или средство за стварање уметничких дела? Како се бавити био-уметношћу и научним истраживањима и инжењерингом код куће? Која су ограничења и могућности? Одакле почети и како напредовати?

Дводневну викенд радионицу водиће Ђино Шутић, биотехнолог, уметник, предавач, оснивач и директор Универзалног истраживачког института. Програм радионице биће подељен у две групе које ће, у својим терминима, истраживати различите процесе био-арта и спровођење малих кућних експеримената.

Програм и распоред:

Субота, 1. јун

Група 1, од 10 до 13 часова, Група 2, од 15 до 18 часова

Упознавање и кратко представљање.

Увод у био-арт, биохакинг и сродне праксе (кредо, етика, методе, материјали и примери) кроз презентацију.

Појашење „уради сам“ био-арт/биохакинг експерименталних комплета кроз практична упутства.

Увод у био-арт „уради сам“ лабораторију (безбедност, опрема, могућности) кроз презентацију и дискусију.

Уради сам извлачење ДНА из биоматеријала, кроз практичне експерименте

ДНА као медиј, кроз дискусију

Завршна дискусија

Недеља, 2 јун

Група 1, од 10 до 13 часова, Група 2, од 15 до 18 часова

Жива ћелија као материјал – биотехнологија и одрживост (историја, погрешне представе, трендови и перспективе) кроз презентацију.

„Уради сам“ основе биотехнологије код куће (увод у ферментацију) кроз практичне експерименте.

Микроорганизми у лековитом окружењу, кроз дискусију и практични експеримент.

Шта је даље? (БиоАрт продукција пројекта интро) концептуална радионица.

Завршна дискусија.

Радионица је намењена свим заинтересованим учесницима из Босне, Србије, Хрватске и Словеније, старијим од 18 година, који су заинтересовани да истражују примену биологије у уметности, као и да научена знања примене  у пракси. Због ограниченог броја места, пристигле пријаве ће бити евалуиране од стране стручног тима пројекта BioAwaking.

За пријаву на радионице кликните ОВДЕ.

Пријаве су отворене до 26. маја у подне, а резултати ће бити објављени 27. маја.