ЦПН позива основне и средње школе да представе своја дворишта и иновативна решења за њихово боље прилагођавање климатским променама, а пријаве се шаљу до 21. фебруара

 

Клима се мења на целој Земљи, па и у школским двориштима. Све су чешћи и дужи периоди врло топлог времена. У нашем региону оваквих периода има дупло више него у прошлости. Када су врућине, сви пожелимо да смо у природи, а не окружени бетоном. Са мање бетона и више зеленила у школском дворишту, оно може да постане мала зелена оаза.

Ко? Зашто?

Центар за промоцију науке позива основне и средње школе да у оквиру манифестације Мај месец математике, а у сарадњи са међународним пројектом TeRIFFICA и PASCH иницијативом Гете института, представе своја школска дворишта и иновативна решења за њихово боље прилагођавање климатским променама.

Како?

Потребно је да током две радне недеље у марту месецу свакодневно мерите температуру у вашем школском дворишту и након тога прикажете добијене резултате и предложите на који начин би ваша дворишта могла да постану прилагођенија и одрживија када је реч о промени временских услова.

Када?

Да би се школа пријавила, представник школе (наставник/ца, учитељ/ица, професор/ка…) треба да попуни кратки формулар, до 21. фебруара, на овом линку.

Упутство

Изабраним школама ће до 28. фебруара бити послато детаљно упутство за спровођење активности. Укратко, потребно је да пријављени представник/ца школе формира тим заинтересованих ђака са којима ће, од 16. до 30. марта, сваког радног дана мерити температуру у школском дворишту. Додатно, овај тим треба да направи репрезентативну фотографију школског дворишта, као и да развије иновативно решење за побољшање услова у свом дворишту, како би постало прилагођеније на климатске промене, и да нам то пошаље до 31. марта.

 

подели