У оквиру STEM School Label пројекта, финансираног кроз Еразмус+ програм Европске уније, објављен је извештај, у коме се дефинишу критеријуми за СТЕМ школе
У оквиру STEM School Label пројекта, финансираног кроз Еразмус+ програм Европске уније, објављен је извештај, у коме се дефинишу критеријуми за СТЕМ школе. Овај извештај је настао као резултат прегледа литературе и консултација између представника Министарстава просвете, индустрије, школа, као и наставника из СТЕМ области (енгл. STEM: science, technology, engineering, mathematics).
Кроз критеријуме за СТЕМ школе идентификују се кључне области које могу помоћи школама да напредују кроз сопствену стратегију СТЕМ образовања, посебно у домену инструкција за наставу, курикулума, оцењивања, наставног особља, менаџмента школе, инфраструктуре и повезаности школе са друштвеном заједницом. На основу овог извештаја, партнери STEM School Label пројекта желе да развију оквир рада, као и веб алат који би могао да помогне представницима школа да процене учинак своје школе, као и да утврде области напредовања и да добију конкретне предлоге за ресурсе који могу помоћи бржем развоју у датој области.
Идеја пројекта је да се кроз кључне елементе и критеријуме охрабре школе да креирају сопствену стратегију промене у СТЕМ областима, која ће даље довести до боље сарадње између школа и едукативних центара, подржати развој и дељење наставних ресурса, као и повећати учешће школа у европској СТЕМ мрежи школа.
Координатор овог пројекта је European Schoolnet из Белгије, непрофитна организација коју су основала 34 европска министарства окупљена око заједничког циља увођења иновација у наставу. Поред Центра, у реализацију пројекта су укључени и Ciencia Viva из Португала, The Education Development Center из Литваније, као и Maison pour la Science из Француске.