Elementi su domaći ilustrovani časopis za promociju nauke, koji od 2015. godine upoznaje čitaoce sa najaktuelnijim i najzanimljivijim naučnim temama i dostignućima u svetu i kod nas. Bilo da je reč o fizici, biologiji, filozofiji, matematici, astronomiji, umetnosti, ili ekonomiji, u svakom broju, na 96 strana, čitaoce očekuju originalne priče ispričane iz različitih pripovedačkih uglova. Pored autorskih tekstova, stranice časopisa krase i originalne ilustracije vodećih ilustratora iz Srbije i regiona.

Cilj ove inicijative je da inspiriše učenike, podstakne njihovu radoznalost prema prirodnim i društvenim naukama i proširi njihovo razumevanje sveta koji ih okružuje, kao i da doprinese razvoju naučne pismenosti i kritičkog mišljenja među učenicima.

Foto: Marko Risović

Časopis Elementi se već nalazi među preporučenom literaturom za izvođenje izbornog premeta „Metodologija naučnog istraživanja“ u gimnazijama (više detalja o tome možete pronaći u Prosvetnom glasniku („Prosvetni glasnik“ br. 4; 2. jun 2020; 750-759. str.)).

Od prošlog meseca, ranija izdanja časopisa Elementi besplatno možete preuzeti i na našem portalu CPN PRODAVNICA.

Trenutno je u prodaji 33. broj Elemenata.