Мобилни планетаријум Центра за промоциjу науке посетио Прибоj

Општина Прибоj jе одлучила да обрадуjе ученике основних и средњих школа посетом мобилног планетариjума Центра за промоциjу науке. Сви школарци из општине Прибоj празнике су провели под звезданим небом планетариjумске куполе.
Мобилни тим Центра за промоциjу науке био је у петодневној посети Прибоjу. Од понедељка до петка, тачниjе од 16. до 20. децембра, у спортскоj сали Гимназиjе у Прибоjу, где jе планетариjум смештен, смењивали су се ученици овог града и околних места у походу на дигитално звездано небо. Сваког дана одржано jе по пет пројекција од по 45 минута, у временском интервалу од 10 до 14 часова. Свих пет дана, колико је планетариjум био постављен у спортскоj сали Гимназиjе, улаз је био бесплатан.

Градска управа била jе организатор и покровитељ гостовања, а сви посетиоци могли су да уживаjу у интерактивним проjекциjама коjе су држали наши искусни предавачи.

Мобилни планетариjум jе сферни биоскоп, коjи проjектуjе слике звезданог неба и неброjених спектакуларних обjеката коjе можемо посматрати у нашем универзуму, ствараjући тако незамењиво образовно искуство.

Пројекције у мобилном планетаријуму су јединствена прилика за проширивање знања из области природних наука, како код ђака тако и код наставника, и представљају изузетно занимљив и атрактиван начин за ближе упознавање са астрономијом и сродним наукама.

Мобилни планетариjум ЦПН-а jе за годину дана обишао 31 град у Србиjи и региону, а преко 20.000 посетилаца jе уживало у астрономским представама под његовом куполом.