у центру

Зимски Дечји научни камп

Центар за промоцију науке заједно са Дечјим културним центром Београд организује Дечји научни камп од 5. до 9. фебруара

Центар за промоцију науке заједно са Дечјим културним центром Београд ове године поново oрганизује зимски Дечји научни камп за основце. Овогодишњи ДНК намењен је деци од 9 до 14 година, и траје од 5. до 9. фебруара у просторијама Дечјег културног центра.

Као и претходних година, ДНК је прилика за основце да, у друштву вршњака, у стимулативном окружењу, на занимљив и интерактиван начин упознају разне научне дисциплине, као и стручњаке у овим областима који воде програм. Полазници ће се током програма сваког дана забавити у научним радионицама и активностима, а по завршетку програма добиће дипломе.

Ове године програм је подељен тако да су одређени дани посвећени природним, техничким или друштвеним наукама. Ту су физика, биологија, психологија, роботика, 3Д штампа, и друге сродне области. Полазници се пријављују за одређени дан, односно област, а сваког дана има места за 20 полазника.

Истражите више о Дечјем научном кампу