Набавите календар којим пружамо подршку борби против глобалног загревања, загађења ваздуха, пластике… и свакодневно мислимо о очувању екосистема, биодиверзитета и наше животне средине!

Центар за промоцију припремио je едукативни календар који се ове године бави климатским променама и укључењем грађана у релевантне теме из ове области. Током целе године питаћемо вас: „Шта овог месеца могу да учиним за себе, тебе и нашу околину?“

Велике врућине, екстремно јаки пљускови, суше, смањени приноси у пољопривреди… све ове ствари повезују се са порастом температуре на нашој планети и изазивају велику пажњу јавности. Научници нас упозоравају да би услови на Земљи могли драстично да се промене већ до краја овог века уколико не престанемо да спаљујемо фосилна горива…

Када говоримо о климатским променама, кључно је знати да се под тим термином не мисли на природне циклусе загревања и хлађења, које је описао наш познати научник Милутин Миланковић, већ на промене које су изазване људском активношћу.

Осим уобичајене намене, у календару, својеврсном „Зеленом водичу“, бавимо се глобалним загревањем, очувањем екосистема, загађењем ваздуха, биодиверзитетом, борбом против пластике и заштитом животне средине.

Зидни и стони календар за ову годину можете наћи у нашој продавници, у Краља Петра 46, или га наручити на адреси: prodaja@cpn.rs.