Nabavite kalendar kojim pružamo podršku borbi protiv globalnog zagrevanja, zagađenja vazduha, plastike… i svakodnevno mislimo o očuvanju ekosistema, biodiverziteta i naše životne sredine!

Centar za promociju pripremio je edukativni kalendar koji se ove godine bavi klimatskim promenama i uključenjem građana u relevantne teme iz ove oblasti. Tokom cele godine pitaćemo vas: „Šta ovog meseca mogu da učinim za sebe, tebe i našu okolinu?“

Velike vrućine, ekstremno jaki pljuskovi, suše, smanjeni prinosi u poljoprivredi… sve ove stvari povezuju se sa porastom temperature na našoj planeti i izazivaju veliku pažnju javnosti. Naučnici nas upozoravaju da bi uslovi na Zemlji mogli drastično da se promene već do kraja ovog veka ukoliko ne prestanemo da spaljujemo fosilna goriva…

Kada govorimo o klimatskim promenama, ključno je znati da se pod tim terminom ne misli na prirodne cikluse zagrevanja i hlađenja, koje je opisao naš poznati naučnik Milutin Milanković, već na promene koje su izazvane ljudskom aktivnošću.

Osim uobičajene namene, u kalendaru, svojevrsnom „Zelenom vodiču“, bavimo se globalnim zagrevanjem, očuvanjem ekosistema, zagađenjem vazduha, biodiverzitetom, borbom protiv plastike i zaštitom životne sredine.

Zidni i stoni kalendar za ovu godinu možete naći u našoj prodavnici, u Kralja Petra 46, ili ga naručiti na adresi: prodaja@cpn.rs.