U petak, 25. septembra, u okviru Noći istraživača, CPN u Pančevu organizuje tribinu na temu „Zašto je lako poverovati“

Šesta po redu Noć istraživača u Srbiji, održaće se u petak, 25. septembra, u brojnim gradovima Srbije. Centar za promociju nauke, kao jedan od partnera na projektu, učestvuje u organizaciji manifestacije u gradovima Vojvodine uz Univerzitet u Novom Sadu.

Tokom Noći istraživača, CPN će učestvovati u naučnopopularnom programu “Y faktor” u Pančevu, u okviru koga organizuje tribinu „Zašto je lako poverovati“, u 19 časova, u Domu omladine, sala Apolo.

Sa raznih stanovišta o pseudonauci, zabludama, ljudskoj potrebi da se posumnja i poveruje, kao i o tome zašto je lakše verovati u mitove, nego u naučne istine govoriće dr Milovan Šuvakov, fizičar sa Instituta za fiziku i pomoćnik ministra za prosvetu, nauku i tehnološki razvoj, dr Kaja Damnjanović, psiholog sa Odeljenja za psihologiju Filozofskog fakuleta u Beograu, Dragoljub Cucić, fizičar i direktor Regionalnog centra za talente u Pančevu, i Voja Antonić, pisac naučnopopularnih tesktova.

Evropska Noć istraživača, inače, ove godine slavi svoj deseti rođendan. Ovaj jubilej dešava se u Međunarodnoj godini svetlosti, simbolično naglašavajući svoj cilj: osvetljavanje puta za za prevazilažnje postojećeg jaza između naučne zajednice i šire javnosti.

Kao i svake godine, svi sadržaji su besplatni, prilagođeni svim uzrastima i ne zahtevaju prethodno formalno obrazovanje. Program je usmeren na razne naučne oblasti, a posetioci će biti u prilici da se upoznaju i sa pravim naučnicima.

CPN TRIBINA

Zašto je lako poverovati?

Dom omladine, Pančevo