U Studentskom kulturnom centru, u ponedeljak 18. maja u 18h, CPN otvara izložbu Art(O)Physics u okviru Maja meseca matematike

Naučnopopularna manifestacija ”Maj mesec matematike” se ove godine odvija na 12 lokacija, a jedna od pet izložbi organizovanih tokom nje je Art(O)Physics. Otvaranje izložbe je zakazano za 18. maj u 18 časova u Maloj sali Studentskog kulturnog centra.

Izložba Art(O)Physics prikazuje svet svetlosti, matematike i astronomije. Autori izložbe su pokušali da odgovore na mnoga zanimljiva pitanja i da između ostalog prikažu kako izgleda Pariz u infracrvenom svetlu ili kako se kapljica vode pretvara u raskoš boja.

Svi posetioci Studentskog kulturnog centra će biti u prilici da uživaju u fotografijama koje prikazuju verovatnoću, svetlost i preseke geometrijskih tela. Autori izložbe su razvili nove tehnike fotografisanja kako bi publici približili onu stranu nauke koju često zanemarujemo, a to je lepota.

Izložba će biti otvorena svakog radnog dana od 18. do 29. maja, od 12 do 17 časova, a na njoj će studenti astrofizike publici približavati svakodnevne fenomene iz drugog ugla.

Istražite više o Maju mesecu matematike