Мобилни планетаријум ове недеље гостује у Крушевцу, а затим наставља свој пут у друге градове

Мобилни планетаријум Центра за промоцију науке је од ове недеље опет на путу. Прво гостује у Крушевцу, у основној школи ”Јован Поповић” 6. и 7. априла. Након Крушевца путује широм Србије, настављајући да обилази градове где ЦПН, заједно са локалним Центрима за стручно усавршавање, отвара научне клубове.

У планираним дводневним обиласцима градова у којима се отварају научни клубови, тим из Центра за промоцију науке држаће обуку наставницима и другим заинтересованима у организацији и реализацији програма мобилног планетаријума. Циљ је да планетаријум постане самостални путујући објекат, у којем научни клубови широм Србије могу сами да воде образовни програм.

Ђаци и други посетиоци планетаријума имају прилику да у сферном биоскопу гледају пројекције звезданог неба и неке од најзанимљивијих познатих астрономских појава. Прошле недеље је боравио и у Нишу, током фестивала науке ”Наук није баук”.

Мобилни планетаријум путује од фебруара 2013. године и до сада је обишао многе градове у Србији и региону. Кроз атрактивне пројекције и са стручним водичима, сферни биоскоп приближава и популаризује астрономију и сродне науке посетиоцима свих узраста.