Sva mesta u svim terminima za Dečji naučni klub popunjena su do kraja avgusta 2014!

Već drugu godinu zaredom, CPN organizuje letnje aktivnosti za najmlađe ljubitelje nauke.

Počev od Dana nauke, 10. jula, učenici će imati priliku da čitav raspust provedu u društvu nauke. Ove godine, DNK se organizuje u dve posebne celine.

Prva se održava tokom letnjih meseci, kao dnevni program u Beogradu koji se naziva Dečji naučni klub, a druga celina je višednevni Dečji naučni kamp u Viminacijumu.

Dečji naučni klub 2014.

Ideja naučnog kluba je da se deca u društvu vršnjaka, na zanimljiv i interaktivan način upoznaju sa biologijom, fizikom, hemijom, astronomijom, matematikom, psihologijom i drugim naukama.

Polaznici ovogodišnjeg Dečjeg naučnog kluba će iskusiti mnoštvo zabavnih sadržaja i lično se uključiti u aktivnosti koje vodi stručni tim. Važan element naučnih klubova je i druženje sa vršnjacima sličnih interesovanja.

Program Dečjeg naučnog kluba održava se u Naučnom klubu CPN-a, u samom centru Beograda, u prostoru idealnom za boravak dece i sprovođenje naučnopopularnih aktivnosti.

Aktivnosti su organizovane svakog četvrtka i petka, od 9.00 do 14.00 časova, u periodu od 10. jula do 29. avgusta.

U Klubu mogu učestvovati deca starosti između 7 i 12 godina. Sve aktivnosti su prilagođene ovom uzrastu.

Istražite više o Dečjem naučnom klubu 2014.

CENE ULAZNICA

• Dnevna ulaznica za Dečji naučni klub: 500,00 dinara

Dečji naučni kamp 2014.

Centar za promociju nauke će, kao i 2013. godine, ovog leta ponovo omogućiti mališanima da se uključe i u Dečji naučni kamp u Viminacijumu.

Dečji naučni kampovi su mesta na kojima, kroz pažljivo osmišljene i zabavne programe, deca razvijaju naučni pogled na svet, radoznalost, kreativnost i timski duh. U društvima zasnovanim na znanju dečji naučni kampovi predstavljaju važnu kariku u izgradnji naučno pismene omladine.

Kao što će Dečji naučni klub dati priliku mališanima da tokom dnevnog programa upoznaju nauku na najzanimljiviji način, tako će im Dečji naučni kamp omogućiti da provedu vikend ispunjen naukom, i to na najčuvenijem arheološkom nalazištu u Srbiji.

Dnevni program kampa se sastoji od naučnih radionica, obilaska arheoloških lokaliteta i učestvovanju u arheološkom iskopavanju, kao i od društvenih aktivnosti. Tokom večeri, ukoliko nebo bude vedro, organizuje se astronomski program sa teleskopskim posmatranjima noćnog neba.

O deci u kampu brigu vode stručni edukatori sa dugogodišnjim iskustvom, stručnjaci za više naučnih oblasti, kao i vaspitači.

Tokom dvodnevnog programa, polaznici su smešteni u samom kompleksu Viminacijuma.

Kamp će ove godine biti održan u terminu

1. od 12. do 13. jula

Cena ovogodišnjeg Dečjeg naučnog kampa, koja pokriva troškove, iznosi samo 5000 RSD po detetu.

Istražite više o Dečjem naučnom kampu 2014.

Kontaktirajte nas!