Prvo ovogodišnje gostovanje Naučnog kamiona je u Užicu u toku druge nedelje maja

U susret ovogodišnjoj, osmoj Noći istraživača, a u saradnji sa Naučnim klubom Užice, Naučni kamion gostuje u Užicu, od 8. do 12. maja, na parking prostoru na Međaju. Svečano otvaranje Naučnog kamiona zakazano je za 10 sati ujutru, 8. maja.

U okviru gostovanja, u prizemlju Naučnog kamiona postavljena je izložba o ćeliji – Citološki kutak, kao i EU kutak. Ispred kamiona posetioci mogu da se zabave uz edukativnu društvenu igru „Put rimskih vojnika“, koja pruža priliku posetiocima da nauče nove stvari o putevima nauke. Prvi put će posetioci imati priliku da se upoznaju sa virtuelnom turom kroz Nacionalni park Tara, a na spratu kamiona ih očekuje i čitav niz različitih radionica na kojima će se zabaviti ali i učiti.

Gostovanje Naučnog kamiona organizuje se u okviru projekta Noć istraživača ReFocuS, kojim koordinira Institut za biološka istraživanja „Siniša Stanković“, a u kojem učestvuju Centar za promociju nauke, Prirodno-matematički fakultet u Nišu i Zavod za zaštitu spomenika kulture iz Kragujevca.

Užice je samo prva u nizu poseta Naučnog kamiona, kao priprema za Noć istraživača koja se, kao i ranijih godina, planira za kraj septembra.