CPN sprema još jedan Naučni kafe! Ovog puta, govorićemo o popularnom fenomenu nagrađivane serije knjiga i tv serijalu Igra prestola, tačnije o nauci u i oko ovog fantastičnog univerzuma

Naučni kafe zakazan je za ponedeljak, 17. juna, u Klubu studenata Filozofskog fakulteta, sa početkom u 19 časova. Ulaz je slobodan, a publika je više nego pozvana da se uključi u diskusiju.

Tokom Naučnog kafea govorićemo o društvenom uređenju u svetu, paralelama sa stvarnošću kroz istoriju i sudbinama takvih primera. Razgovaraćemo o biodiverzitetu (i ZMAJEVIMA!), o odnosu ljudi prema drugim vrstama, ali i međuljudskim odnosima. Pričaćemo o Targerijenima i njihovom porodičnom stablu. O običajima, legendama, legendama koje se provlače kroz zamišljeni svet. O jezicima, klimi, astronomiji, ali i o fenomenu Igre prestola u popularnoj kulturi. I naravno, svemu onome što publika bude smatrala važnim.

Učesnici naučnog kafea:

dr Marija Tanasković, populaciona genetičarka, naučna saradnica na Institutu za biološka istraživanja „Siniša Stanković“

Marina Mandić, antropološkinja, istraživač saradnik u Etnografskom institutu SANU

dr Mladen Stajić, antropolog, docent na Odeljenju za etnologiju i antropologiju