CPN će u četvrtak, 26. novembra, u Valjevu predstaviti knjigu Naučna komunikacija Pjera Lasla

Centar za promociju nauke će u četvrtak, 26. novembra, u Valjevu predstaviti knjigu Naučna komunikacija Pjera Lasla. Promocija će se održati u prostorijama Društva istraživača ”Vladimir Mandić Manda”, u Birčaninovoj ulici 128b, u 18 časova i 30 minuta.

Na promociji će govoriti Ivan Umeljić, koordinator grupe za izdavaštvo Centra za promociju nauke, Nemanja Đorđević, direktor CPN-a i Nikola Božić iz Istraživačke stanice Petnica.

Razgovor će voditi Branimir Acković, koordinator programskog sektora CPN-a.

Naučna komunikacija Pjera Lasla, knjiga koja će biti predstavljena u četvrtak u Valjevu, zbirka je mudrih i pitkih saveta naučnicima koji, usmereni na svoja istraživanja i rad, često zanemaruju komunikacijske sposobnosti i važnost potrebe da svoj rad na što jednostavniji i zabavniji način prikažu drugima.

Knjiga Naučna komunikacija: praktični vodič prvo je izdanje ove vrste na srpskom jeziku, a namenjena je naučnicima, inženjerima, nastavnom kadru, novinarima, lekarima, urednicima i izdavačima – ukratko, svakome ko želi da teško razumljive podatke „dešifruje“ u razumljiv i interesantan jezik.