ЦПН организује Хоризонт четвртком за заинтересоване с југа Србије 6. новембра у Лесковцу и Нишу

У четвртак, 6. новембра, Центар за промоцију науке и Министарство просвете, науке и технолошког развоја организују трибину Хоризонт четвртком у Лесковцу и Нишу.

Трибински програм почиње у Лесковцу у 11 часова у сарадњи са Регионалном привредном комором Лесковац, где ће се разговарати о могућностима финансирања пројеката, са посебним освртом на мала и средња предузећа.

Разговор о Хоризонту 2020 се наставља у 16 часова у Нишу, на Природно-математичком факултету, где је програм организован у сарадњи са овим факултетом и Астрономским друштвом ”Алфа”.

Центар за промоцију науке и кроз друге своје програме настоји да што чешће организује догађаје изван Београда, у унутрашњости Србије, како би наука била што доступнија свима.

Хоризонт четвртком на југу Србије

Лесковац, Ниш, 6. новембар

Учесници трибине:

• Александaр Белић, државни секретар у Министарству просвете, науке и технолошког развоја
  • Александра Дрецун, директорка Центра за промоцију науке
  • Тијана Кнежевић, национална контакт особа за МСП
  • Светлана Богдановић, национална контакт особа за ИКТ

Модератор:

• Слободан Бубњевић, уредник комуникација ЦПН-а

Хоризонт 2020 је највећи програм Европске уније за истраживање и иновације, који обухвата фонд од чак 78 милијарди евра, доступних у наредних седам година.

Након што се од 1. јула 2014. Република Србија укључила у Хоризонт 2020, а ова средства постала доступна за домаће научнике, привреднике и цивилни сектор, Центар за промоцију науке сваког четвртка организује програм представљања Хоризонта 2020.

Истражите више о Хоризонту 2020.