Promocija časopisa Elementi održaće se na Međunarodnom sajmu knjiga u sredu 28. oktobra na štandu CPN-a, i u četvrtak 29. oktobra, na EU štandu

Centar za promociju nauke predstaviće časopis Elementi na Međunarodnom sajmu knjiga u Hali 2a. Promocija se održava u sredu, 28. oktobra u 19 časova.

O prvom domaćem ilustrovanom časopisu za promociju nauke govoriće Nemanja Đorđević, direktor Centra za promociju nauke, Slobodan Bubnjević, glavni i odgovorni urednik Elemenata, Ivana Horvat, izvršna urednica portala Elementarijum i Ivan Umeljić, šef grupe za izdavaštvo CPN-a.

Specijalni gost promocije je Tanja Rudež, naučna novinarka iz Zagreba koja je osvojila prestižno priznanje Kraljevskog društva iz Londona za najboljeg naučnog novinara u Evropi u 2015. godini.

Elementi će biti predstavljeni i u četvrtak, 29. oktobra u 14 časova na EU štandu u Hali 4. Tom prilikom o Elementima će govoriti glavni i odgovorni urednik, Slobodan Bubnjević.

Temat drugog broja časopisa Elementi je ”Kako je Avelj postao Kain” i bavi se neolitskom poljoprivrednom revolucijom, kao jednim od najvažnijih događaja u istoriji civilizacije. Pored ove teme, u drugom broju Elemenata na popularan način obrađene su i teme iz astronomije, robotike, psihologije, kvantne fizike i drugih naučnih disciplina.

Istražite više o Sajmu knjiga 2015.

Istražite više o programu na CPN štandu