у центру

Дечји научни камп

Ове године Центар за промоцију науке организује четврти бесплатни Дечји научни камп (ДНК) на Ади Циганлији.

(05/07/17) Сва места на ДНК 2017 су попуњена, и пријаве су затворене.

Центар за промоцију науке ове године по четврти пут организује Дечји научни камп (ДНК), летњи научни камп за основце. Овогодишњи ДНК, под називом „Шта ћеш бити кад порастеш?“, намењен је деци од 9 до 14 година, и траје од 10. до 21. јула на кошаркашким теренима на Ади Циганлији.

Као и претходних година, ДНК је прилика за основце да, у друштву вршњака и окружени природом, на занимљив и интерактиван начин упознају са наукама, као и са стручњацима у овим областима који воде програм. Током програма, полазници сваког дана учествују у научним радионицама и друштвеним активностима, а по завршетку програма добијају дипломе.

Ове године, програм је подељен у десет целина, а свака је намењена једној науци – ту су физика, археологија, психологија, роботика, архитектура, биологија, хемија, математика, програмирање и геологија. Полазници се пријављују по дану, а сваког дана има места за 20 полазника.

Ове године у програму ДНК учествује и Научни камион ЦПН.

Откријте више на ЦПН страници овогодишњег Дечјег научног кампа.