ЦПН трибине

Борба за опстанак Чарлса Дарвина

У уторак 23. маја, у 19 часова, ЦПН трибина посвећена теорији еволуције окупља еволуционисте и теологе

Локација ЦПН трибине је промењена!

Трибина се одржава у планираном термину упркос томе што јој је СКЦ отказао гостопримство, а како не би дошло до нових померања, локација ће бити саопштена у понедељак у 9 часова

Узимајући у обзир велику узнемиреност и бројне дилеме које је у домаћој јавности изазвала спорна петиција са 166 потписника за укидање теорије еволуције у образовању у Србији, продукциони тим који у Центру за промоцију науке организује ЦПН трибине променио је тему мајске трибине.

На старом месту, у Великој сали СКЦ, у уторак, 23. маја, у 19 часова, најугледнији домаћи еволуционисти ће разговарати о значају еволуције и покушати да објасне да ли нам је Дарвин неопходан.

На трибини учествују:

• др Биљана Стојковић, еволуциони биолог, ванредни професор за ужу научну област генетика и еволуција на Биолошком факултету у Београду, аутор књиге ”Од молекула до организма”;
  • др Алексеј Тарасјев, еволуциони биолог, научни саветник и руководилац Одељења за еволуциону биологију на Институту за биолошка истраживања ”Синиша Станковић” у Београду, аутор књиге “Биологија и креационизам”;
  • др Софија Стефановић, физички антрополог, редовни професор на Филозофском факултету у Београду и сарадник Biosense института у Новом Саду, прва добитница престижног ERC гранта у Србији и
  • др Андреј Јефтић, теолог, доцент на Православном богословском факултету у Београду и један од дванаесторице потписника Јавног апела којим су богослови одговорили на петицију за ревизију изучавања еволуције

Модератор трибине је Слободан Бубњевић, главни и одговорни уредник часописа Елементи.

Уз богату продукцију, као и увек на ЦПН трибинама, учесници ће у конструктивној атмосфери водити занимљив и садржајан дијалог и представити све оне аспекте науке о еволуцији које су јавности промакле претходних дана.