Истражите...

<<< РУБРИКЕ

<<< АУТОРИ

<<< Насловна страна

Интервју

Тачка је оно што нема делова

Математика није пажљив ход по утабаним стазама већ путовање кроз непознате дивљине. Ово је плесно истраживање математичких идеја чија је лепота у слободи, а могу се и открити само уз велико стрпљење. Покрет не лаже. Као ни математика

У Центру

Изложба о женама у математици на Калемегдану

Манифестација Мај месец математике Центра за промоцију науке, започета у мају кроз виртуелни програм услед пандемијских околности, наставља се у септембру изложбом о женама у математици и садржајима који на маштовит начин приближавају математику свим генерацијама

У Центру

Београд у знаку уметности и науке у првој половини септембра

Oд 1. до 14. септембра, у Културном центру Магацин, одржава се изложба art+science lab, уз паралелна дешавања у Трсту и Линцу, али и у виртуелном простору

У Центру

Уметност и наука у стварном и виртуелном простору

Пето по реду издање art+science програма Центра за промоцију науке одржаће се од 29. августа до 14. септембра у Трсту, Београду и Линцу, али и у виртуелном простору

У Центру

Нови начини приближавања науке, технологије и инжењерства у школама

У септембру се завршава STEM School Label, пројекат чији је циљ да у европским школама повећа заинтересованост и способност младих за проучавање научних области кроз повезивање са технологијом и инжењерством, а тај повод смо искористили за разговор са Младеном Шљивовићем, наставником физике у Гимназији Зајечар

У Центру

Виртуелни Дечји научни камп завршен!

Програм овогодишњег кампа конципиран је тако да деца у току кратког увода отворе неку тему, виде како је могу прилагодити себи, а остатак дана проведу напољу, у радозналим шетњама својим комшилуком откривајући колико је узбудљиво загледати се у микро и макрокосмосе своје свакодневице

У Центру

Међународни дан младих уз акцију ”Расхлади град”

Центар за промоцију науке обележава Међународни дан младих уз акцију „Расхлади град“! Све почиње на Тргу Републике, у среду, 12. августа, од 18 часова, а акција се одвија све до краја месеца, сваког понедељка, среде и петка, од 18 до 21 час. Акцију је подржао и Популациони фонд УН-а, а сви грађани су позвани да се укључе и постану грађани – научни истраживачи!

Виртуелни летњи Дечји научни камп

Центар за промоцију науке од 3. до 7. aвгуста организује виртуелни Дечји научни камп (ДНК), а и ове године влада велико интересовање за научне авантуре чије резултате представљамо уживо на Инстаграму, у петак, 7. августа, у 18 часова

Наука на распусту!

Нове радионице виртуелног Научног клуба

Пето издање art+science програма

Пето по реду издање art+science програма Центра за промоцију науке одржаће се од 1. до 14. септембра 2020. на више локација у Београду

Виртуелни ДНК: Наука у комшилуку

Пријавите се за први виртуелни дечји научни камп

У центру

Teлeнoр фoндaциja пoдржaлa прojeкaт „Mejкeрс клубoви“

Цeнтaр зa прoмoциjу нaукe учeствoвao je oвe гoдинe у oтвoрeнoм пoзиву Teлeнoр фoндaциje зa пoдршку друштвeнo oдгoвoрним прojeктимa пoд нaзивoм „Зaмисли свe“

У Центру

Позив за уметнике у оквиру пројекта ЕU_AILab

Пријаве за уметнике који истражују нове уметничке форме уз помоћ науке отворене су до 29. јула, а апликације уметника из Србије улазе истовремено и у селекцију на националном нивоу пројекат Европска лабораторија вештачке интелигенције

У Центру

Дан становништва и грађани као научни истраживачи

Светски дан становништва, 11. јул, датум je када је важно да се подсетимо зашто је важно да сви грађани дају допринос за побољшање окружења у коме живимо и утичу на адаптацију на климатске промене које су постале планетарна реалност

У Центру

Међународна сарадња и пројекти Центра за промоцију науке

На пољу међународне сарадње, Центар jе редовни учесник већег броjа проjеката коjи се баве разноврсним темама попут (не)формалног образовања, примене концепта одговорног истраживања и иновациjа, родног оквира, етике, интердисциплинарне сарадње научника и уметника… Дан науке посвећујемо и свим овим темама.

Науку комуницирамо заједно

Дан науке обележавамо и подсећањем на Јавни позив Центра за промоцију науке, који се сваке године расписује за финансијску подршку пројектима промоције и популаризације науке у нашој земљи. Кроз овај програм финансијски помажемо нове, креативне идеје и друштвено одговорне научнопопуларне подухвате за различите узрасте и публику

Дан науке

Kao институција која своје програме организује на националном и међународном нивоу, ЦПН обележава Дан науке подсећањем на Јавни позив, којим се финансирају бројни пројекти популаризације науке у нашој земљи, као и на низ међународних пројеката у којима је један од партнера

Представљамо Лица науке

Дан науке, 10. јул, обележавамо уз најмлађа Лица науке, наше учеснике и сараднике у научнопопуларним програмима, а на нашим друштвеним мрежама са њима се дружимо све до краја јула

Дан науке уз Виртуелну правионицу и Лица науке

Овогодишњи Дан науке, 10. јул, обележавамо у складу са мерама борбе против ширења коронавируса, кроз програм уживо на ЦПН Инстаграм профилу, a ову прилику искористићемо да вам представимо и нова, млада Лица науке

У Центру

Виртуелна научна правионица за 10. јул Дан науке!

Овогодишњи Дан науке, 10. јул, прославићемо на неуобичајен начин. У складу са мерама борбе против ширења Kовид-19 вируса, нећемо вас позивати на окупљање лицем у лице, али ипак желимо да се са вама окупимо „уживо“, путем програма уживо на ЦПН Инстаграм профилу!

← Older