На данашњи дан 1867. године рођен је Чарлс Дилон Перин, астроном који је открио два Јупитерова сателита

На данашњи дан 1867. године рођен је амерички астроном који је живео у Аргентини Чарлс Дилон Перин. Најпознатији је по открићу два Јупитерова сатлеита који ће 1975. године своје називе Јупитер VI и Јупитер VII заменити митолошким именима Хималија и Елара. Ове сателите је открио 1904. и 1905. године. Учествовао је и откривању седам комета.

За Перина се може рећи да је пионир астрофизике у Аргентини јер је у овој држави први покренуо студије у овој области, а значајно је било и његово залагање за изградњу телескопа  Bosque Alegre у Кордоби. До краја своје каријере у истом граду је био диркетор Аргентинске националне опсерваторији, а пре тога је радио и у Лик опсерваторији у Калифорнији.

За рад су га наградиле Париска академија наука, Астрономско друштво Мексика и Универзитет Санта Клара у Калифорнији, а био ј и члан више астрономских друштава. Упркос томе, често је доживљавао нападе националистичких политичара у Аргентини, једном га је промашио метак из снајепера, аргентински конгрес је усвојио акт којим се укида ауторитет директора опсерваторије, а пензионисан је под притиском 1936. године.