(NAJAVA) Ćaskanje o svemiru, knjigama i još nečemu… Radio Galaksija na sajtu CPN-a!

Piše: Marija Nikolić

Dobro došli. Čestitamo.

I kako je na to ranije Bil Brajson lepo ukazao, stići dovde nije bilo nimalo lako. Zapravo, bilo je malo teže nego što možete i da pojmite.

Milijarde atoma od kojih ste sačinjeni morali su nekako da se prikupe i slože, a da pritom nemaju pojma šta zapravo sačinjavaju. Oni su čak pojedinačno neživi i u toj konkretnoj formi u kojoj čine vas postojaće samo jednom. Češće ljudi na Zemlji dobiju sedmicu na lotou nego što se desi ta kombinacija atoma negde u vasioni. Ali ljudi i dalje nepravedno potcenjuju stanje poznato kao postojanje.

U moru postojanja različitih stvari, desio se i nastanak Radio Galaksije.

A Radio Galaksija je naučnopopularna emisija u kojoj možete čuti nešto više o temama iz oblasti kosmologije, astrobiologije, filozofije, istorije nauke, sociobiologije i drugih naučnih disciplina. Slikovitije rečeno, Radio Galaksija vas može informisati o trenutno važećim teorijama o poreklu mentalnih fenomena, nastanku života, budućnosti Sunca, rađanju i smrti zvezda, kosmičkoj arhitekturi, galaktičkoj ekologiji, nastanku nuklearnog naoružanja, supermašinama i super zadacima, paradoksima…

Ako ne znate šta su celularni automati, šta su svemirski lift, kvantna kriptografija ili strele vremena, u Radio Galaksiji možete dobiti detaljne odgovore na ova pitanja. Ukoliko imate potpitanja i baš biste želeli da čujete nešto više  o…  najbolje je da se obratite direktno redakciji Radio Galaksije, koju čine dr Milan Ćirković i Marija Nikolić, na adresu radiogalaksija@gmail.com

Radio Galaksija je naučnopopularna radio-emisija koja se emituje na NOFM internet radiju od 2008. godine. Emisija se može uživo slušati svakog četvrtka od 16 do 18 časova, a od ove sezone radio podkast svake epizode može se naći i na sajtu CPN-a. Predlozi, komentari i sugestije su dobrodošli na radiogalaksija@gmail.com.

Autori emisije: Marija Nikolić, Dr Milan Ćirković

Snimke emisije možete preslušavati i preuzimati ovde.