Манифестација посвећена фасцинантним тајнама човековог мозга одржава се у Београду, од 13. до 19. марта

Сазнајте како мозак  слуша рок музику, а како Моцартове композиције, откријте како спавају космонаути и животиње, решите дилему ”јести или спавати”, послушајте научника који зна како да излечите главобољу, упознајте се са физиологијом ноћног учења и истражите бројне  друге загонетке најмистичнијег људског органа током манифестације Недеља свести о мозгу.

Манифестација која се одржава у Београду, од 13. до 19. марта обухвата занимљива предавања из области неуронаука, трибине, посете лабораторијама, интерактивне радионице и изложбе, као и богат програм посвећен најмлађима. Током седам дана они ће биће одржани на више локација – у просторијама Галерији науке и технике САНУ, Студентском културном центру, Културном центру Београда и другим бројним локацијама

Недеља свести о мозгу 2017. са слоганом „Мозак у земљи снова“, посетиоцима ће приближити тајне спавања и сањања. То је истовремено и тема изложбе која се одржава у Галерији науке и технике САНУ.

Забавне радионице за децу ће бити одржаване сваког дана манифестације, а ове годиде у њихово организовање први пут се укључила и Менса Србије. За децу узраста 4 до 7 година, одржаће се демонстрациона радионица НТЦ система учења, док ће деца од 7 до 12 година имати прилику да размрдају вијуге и позабаве се креативном математиком.

Недељу свести о мозгу седми пут организују млади научници и ентузијасти Студентске секције Друштва за неуронауке Србије. Центар за промоцију науке традиционално је подржао ову манифестацију и укључио се у организовање трибинског програма.

Улаз на све догађаје је бесплатан.

Истражите више програм Недеље свести о мозгу.